תרגום במהלך טיפול בבית החולים ולמסמכים


דואר אלקטרוני וואטסאפ לינקדאין פייסבוק

אדם הזקוק לתרגום במהלך טיפול, בדיקה או שירות הניתן בביה"ח, או לחילופין איש צוות שמעוניין בתרגום על מנת לתקשר עם החולה בצורה טובה יותר, יכול לפנות למוקד התרגום הסימולטני – המופעל ע"י משרד הבריאות.

  • המוקד מופעל ע"י מתורגמנים מקצועיים, המידע הינו אנונימי וחסוי.
  • שירותי התרגום מיועדים לכל נותני ומקבלי השירות בביה"ח.
  • שירותי התרגום ניתנים בשפות: ערבית, רוסית, אמהרית צרפתית וטיגרית.

אופן מתן השירות

  • מטפל או מטופל יכולים לחייג מכל טלפון של ביה"ח (כולל מכשירי VPN), למספר 3888.
  • מכל טלפון אחר שאינו מבה"ח: 5144*.
  • ניתן לחייג בשיחת גוביינא (ללא תשלום), לטלפון: 1-800-5144-04.
  • ניתן להתקשר למוקד ולבקש שיחת ועידה שתכלול את מכשיר הטלפון של המטופל ואת מכשיר הטלפון של איש צוות.

שעות פעילות מוקד התרגום

בימים א'-ה', בשעות 08:00-19:00
ביום ו', בשעות 08:00-13:00

טל': 02-5080741

קישור לאתר מוקד תרגום רפואי

 תרגום מסמכים רפואיים

במידה ונדרשים מסמכים רפואיים מתורגמית ניתן לפנות למחלקת רשומות רפואיות באמצעות טופס מקוון בקישור זה .
שירות התרגום בתשלום ולא במהלך תקופת האשפוז