שאלות ותשובות נפוצות
כל מה שצריך לדעת על התיק הרפואי
הגישה לתיק הרפואי האישי באתר מאובטחת וובאמצעות תהליך הזדהות בו נדרש להזין ת.ז ומס' טלפון נייד
הכניסה לאתר אישי מתאפשרת בתקופה זו באמצעות קוד חד פעמי בלבד המתקבל במסרון, ולא ניתן להיכנס באמצעות סיסמא קבועה. יש להיכנס באמצעות קוד חד פעמי ובמקרה של טלפון כשר הקוד ישלח בסיסמא כקולית
שימו לב: בעיה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכד') - מסרון עם קוד כניסה לא מגיע
יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש > לבחור שיחות חסומות או ספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov ולסמנה בחלונית כהודעה שאינה ספאם
לכניסה לתיק האישי >>>
בתיק הרפואי שלך מרוכז בצורה נוחה, זמינה וברורה כל המידע הרפואי שלך, מביקוריך באיכילוב.
- סיכומים רפואיים: אשפוזים, ביקורים במיון וביקורים במרפאות המומחים.
- תוצאות ופענוח בדיקות: בדיקות דימות, גסטרו, לב, שמיעה ודיבור
- תוצאות בדיקות מעבדה: שנערכו במעבדות המרכז הרפואי איכילוב.
- תורים עתידיים: תורים שנקבעו במרפאות ובמכוני המרכז הרפואי תל-אביב איכילוב.
- זימון תור מקוון: בוחרים את המרפאה והתור הדרושים לך, באמצעות המערכת הממוחשבת.
- בקשה לזימון תור: המערכת תבקש ממך למלא את הפרטים הרלוונטיים ונציג יחזור אליך במהירות האפשרית
- בדיקת MRI - בתוך 10 ימי עבודה*
- CT - בתוך 7 ימי עבודה *
- צילומי רנטגן - עד 7 ימי עבודה*
- ממוגרפיה: עד 10 ימי עבודה, למעט ביופסיות.
- אולטרה סאונד: עד 7 ימי עבודה
- EEG - עד 14 ימי עבודה*
- בדיקות סקר מעבדה: ביום הבדיקה או למחרת
- בדיקות סקר שאינן מעבדה: בתוך 25 ימי עבודה, מיום הבדיקה.
- סיכומי ביקורים במרפאות: עד 4 שעות מסיום הביקור.
- מכתבי שחרור ממחלקות אשפוז: עד 4 שעות מרגע השחרור
לאחר שחרור יופיע סיכום האשפוז, הסיכום כולל את איסוף כלל תוצאות הבדיקות שנעשו במהלך האשפוז. לא ניתן לצפות בתוצאות בדיקות מעבדה שבוצעו במהלך האשפוז באופן פרטני.
היום, כבר אפשר להיכנס גם ללא סיסמה, באמצעות קוד חד-פעמי (OTP). במידה והמכשיר מוגדר כטלפון כשר, הקוד ישלח בסיסמא קולית. זה מאד פשוט: מקליקים על "תיק רפואי" בתפריט הראשי, ממלאים את הפרטים- מספר תעודת זהות (9 ספרות) ותאריך לידה ולקבל לנייד קוד אימות חד-פעמי מזינים את את הקוד בתיבה המתאימה וזהו. כחלק מאבטחת פרטיותך, המערכת עשויה לבקש ממך לזהות תמונות. מדובר בהליך שכיח שמוודא שניסיון הכניסה מתבצע על ידך ולא באמצעות רובוט דיגיטלי.
- בעיה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכד') - מסרון עם קוד כניסה לא מגיע
יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש > לבחור שיחות חסומות או ספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov ולסמנה בחלונית כהודעה שאינה ספאם
- ייתכן כי חספר הטלפון שלך לא מעודכן במערכות בית החולים. במצב כזה יש לפנות לשיחת צ'אט עם נציג.
- ייתכן כי מספר הטלפון חסום לקבלת סמס מסיבה כלשהי
- במקרה של טלפון כשר הקוד יתקבל בהודעה קולית
מרבית שירותי איכילוב beWell ניתנים באמצעות המייל והאינטרנט: מידע רפואי אישי, ניוזלטרים עם כתבות רפואיות וסגנון חיים בריא, קשר אישי עם רופאי המרכז הרפואי, הכוונה והדרכה, הזמנות לפעילויות וכמובן - מגוון הטבות. כל הטוב הזה מגיע אליך ישירות לכתובת דואר אלקטרוני.
איכילוב bewell הינו שירות למתן מידע, הדרכה והכוונה לשמירה ולשיפור בריאותך שבית החולים איכילוב מעניק ללא תשלום ו/או התחייבות. בי"ח איכילוב לקח על עצמו את האתגר והמחויבות להוביל, לקדם ולהנגיש אורח חיים בריא ורפואה מונעת שווה לכולם. לשם כך, הוקם שירות איכילוב beWell - מטרייה בריאותית שכוללת את כל השירותים, ההטבות והייעוץ הדרושים לך, כדי לשמור על בריאותך בכל שלבי החיים. כל מי שרוצה לשמור על שגרת בריאות מותאמת אישית, בסיוע מתמשך של מרכז רפואי מוביל מוזמן להיות חלק מאתנו.
השירות מבוסס על קשר אישי רציף ונגיש לכל מטופלי איכילוב.
לכן, כדי ליהנות ולהרוויח ממנו, צריך לעבור תהליך קצר של זיהוי והצטרפות, הכולל: מסירת פרטים אישיים וכתובת דואר אלקטרוני. אנחנו מתחייבים לשמור בנאמנות על פרטיותך. כחלק מהשירות, אנחנו מאפשרים לך גישה ישירה 24/7 לתיק הרפואי שלך. זיהוי פרטיך האישים הוא תנאי לצפייה בתיק.