תיק רפואי - איכילוב bewell

עזרה בכניסה לתיק הרפואי

דואר אלקטרוני וואטסאפ לינקדאין פייסבוק
שימו לב: 
1. בעיה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכד') - מסרון עם קוד כניסה לא מגיע

יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות - messages> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש   > לבחור שיחות חסומות או ספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov ולסמנה בחלונית כהודעה שאינה ספאם

למדריך הסבר מפורט לחצו כאן>>>

2. בעיה נפוצה משתמשי IOS - אייפון -כאשר הכניסה דרך דפדפן כרום או דרך אפליקצית גוגל לא מתאפשרת הורדת הקבצים. יש להיכנס דרך דפדן ספארי.
יש לחפש באייפון ספארי > לפתוח את האפליקציה ספארי > לחפש בספארי איכילוב תיק רפואי - שימו לב החיפוש בספארי הוא למטה ולהיכנס לתיק הרפואי
למדריך הסבר מפורט לחצו כאן >>>

כניסה לתיק הרפואי האישי באמצעות קוד חד פעמי

ניתן להיכנס באמצעות קוד חד פעמי ע"י הזנת תעודת זהות ומס' טלפון נייד  -שימו לב ניתן להזין תעודת זהות עם וללא אפס מוביל  - אין להזין יותר מאפס אחד מוביל

ניתן להיכנס לתיק הרפואי האישי גם באמצעות מזהה אחר מתעודת זהות -  דרכון או מס' מזהה פנימי 

מדוע לא קיבלתי קוד חד פעמי למרות שהקשתי את הפרטים שלי ?

קיימות מספר אפשרויות:

1. בעיה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכד') - מסרון עם קוד כניסה לא מגיע

יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש   > לבחור שיחות חסומות או ספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov ולסמנה בחלונית כהודעה שאינה ספאם

למדריך הסבר מפורט לחצו כאן>>>

2. במקרים אלו יש ליצור קשר עם התמיכה הטכנית באתר:

יתכן כי מספר הטלפון שלך לא מעודכן במערכות בית החולים.  

יתכן כי מספר הטלפון חסום אצל ספק המסרונים או ספק הסלולרי

יתכן כי בנייד מותקנת אפליקציה לחסימת מסרונים או שהנייד הנו כשר - במקרה של טלפון כשר הקוד יתקבל אוטומטית בהודעה קולית

 

כיצד ניתן לראות את המסמך הרפואי באתר האישי?
יש ללחוץ על אייקון - סמל קובץ ה-פי.די.אף PDF
1. במכשירי אנדרואיד ייתכן והקובץ לא ייפתח באופן מיידי אלא ירד לתיקיית הקבצים במכשיר הנייד
2. IOS - מילה הכוללת שגיאות באיותאייפון -כאשר הכניסה דרך דפדפן כרום או דרך מילה הכוללת שגיאות באיותאפליקצית גוגל לא מתאפשרת הורדת הקבצים. יש להיכנס דרך מילה הכוללת שגיאות באיותדפדן ספארי.
יש לחפש מילה הכוללת שגיאות באיותבאייפון ספארי > לפתוח את האפליקציה ספארי > לחפש בספארי איכילוב תיק רפואי - שימו לב החיפוש בספארי הוא למטה ולהיכנס לתיק הרפואי

למדריך הסבר מפורט לחצו כאן >>>

 

צפייה בבדיקות דימות באתר
ניתן לצפות בבדיקת ההדמייה עצמה ואף לעשות לה שיתוף או הורדה - על ידי לחיצה על אייקון העיינית הכחולה



 

מתי מופיעות באתר תוצאות בדיקת MRI ו-CT ? 

תוצאות בדיקת MRI   מתקבלות באתר בתוך 10 ימי עבודה, תחת בדיקות דימות.

תוצאת בדיקת CT מתקבלת באתר תוך 7 ימי עבודה, תחת בדיקות דימות. 

 

 

בדיקות סקר מלר"ם : מתי מופיעות תוצאות בדיקות סקר ומעבדה?

בדיקות מעבדה יופיעו באתר יום לאחר בדיקות הסקר או באותו יום.

יתר תוצאות בדיקות הסקר יופיעו באתר בתוך 25 ימי עבודה מיום הבדיקה.

 

 אני מאושפז – לא רואה את התיק הרפואי שלי?

בזמן אשפוז לא מתעדכן מידע ממהלך האשפוז בתיק הרפואי

 

הייתי מאושפז , מדוע לא רואה באתר את התשובות לבדיקות שעשיתי?

לאחר שחרור יופיע סיכום האשפוז, הכולל את איסוף כלל תוצאות הבדיקות שנעשו במהלך האשפוז.
לא תמיד ניתן לצפות בתוצאות הבדיקות שבוצעו במהלך האשפוז באופן פרטני. למשל: בדיקות דם ,בדיקות דימות.

 

 

איזה מידע ניתן לראות באתר האישי?

באזור האישי באתר MybeWell מוצגים:

 סיכומים רפואיים: אשפוז במחלקות, ביקורים במיון וביקורים במרפאות המומחים. 

תוצאות בדיקות: תוצאות ופענוחי בדיקות דימות, גסטרו, לב, שמיעה

תוצאות בדיקות מעבדה: תוצאות בדיקות מעבדה שנערכו במעבדות בית החולים איכילוב, מרכז רפואי תל-אביב

תורים עתידיים וזימונים קודמים: תורים שנקבעו במרפאות ומכוני בית החולים איכילוב, מרכז רפואי תל-אביב

 

מסמכים שאינם מוצגים:

מסמכים ובדיקות השייכים למחלקות הבאות אינם מוצגים בשלב זה:

נוירוכירורגיה מבוגרים וילדים, עיניים, מחלקות היולדות וטרום לידה בליס, המכון לפריון. 

כמו כן, תוצאות בדיקות איידס, בדיקות במהלך אשפוז ומיון אינן מופיעות באתר.

 

זמני פרסום תוצאות באתר:

  • בדיקת MRI - בתוך 10 ימי עבודה*
  • CT  - בתוך 7 ימי עבודה *
  • צילומי רנטגן - עד 7 ימי עבודה*
  • ממוגרפיה: עד 10 ימי עבודה, למעט ביופסיות. 
  • אולטרה סאונד: עד 7 ימי עבודה
  • EEG -  עד 14 ימי עבודה*
  • בדיקות סקר מעבדה: ביום הבדיקה או למחרת
  • בדיקות סקר שאינן מעבדה: בתוך 25 ימי עבודה, מיום הבדיקה. 
  • סיכומי ביקורים במרפאות: עד 4 שעות מסיום הביקור. 
  • מכתבי שחרור ממחלקות אשפוז: עד 4 שעות מרגע השחרור
*(לא כולל יום הבדיקה, שישי שבת וחגי ישראל) 

 

עדכון פרטים אישיים
הפרטים האישיים המוצגים באתר האישי הינם כפי שמעודכנים במערכות המרכז הרפואי ת"א. עדכון פרטים יבוצע במרכז הרפואי עם הצגת תעודת זהות.

את העדכון ניתן לבצע במרפאות ומרכזי בית החולים, וכן במרכז המידע והשירות הממוקם בקומת הקרקע במגדלן אריסון (רחבת הפסנתר), בכל ימות השבוע בין השעות 07:00-23:00
ניתן לעדכן פרטים מרחוק לאחר תהליך זיהוי ואימות בטל.  03-6973904 

 

תמיכה בתהליך צ'ק אין מרחוק
תמיכה טכנית במקרה של בעיה בניתן לקבל באמצעות פנייה לדוא"ל : 
check-In@tlvmc.gov.il

 

יצירת קשר

לשאלות ובירורים ניתן לפנות לשירות beWell, באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת  bewell@tlvmc.gov.il