תיק רפואי איכילוב - עזרה beWell

עזרה בכניסה לתיק הרפואי

דואר אלקטרוני וואטסאפ לינקדאין פייסבוק

חדש: שיתוף הדמיות מהתיק הרפואי עם גורם שלישי

אנו שמחים לאפשר למטופלי איכילוב לשתף את בדיקות הדימות שנעשו באיכילוב עם גורם צד שלישי באופן מאובטח להבטחת הרצף הטיפולי
להנחיות והסבר כיצד ניתן לשתף

עזרה בשאלות נפוצות

תקלה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכו')

יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות - messages> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש   > לבחור שיחות חסומות וספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov וכשקופצת החלונית "למה חשדנו שזה ספאם?" יש לסמנה כהודעה שאינה ספאם.

מדריך הסבר מפורט לחצו כאן>>>

הכניסה לאתר מתאפשרת רק בהצלבת הפרטים מול מערכות בית החולים.

יש להקפיד על הקלדת מספר תעודת זהות עם אפס מוביל אחד בלבד או ללא אפס בכלל (גם במקרה של תעודת זהות עם יותר אפסים מובילים)

במקרים אחרים יש ליצור קשר עם התמיכה הטכנית באתר לוודא:
1. שאין חסימה אצל ספק המסרונים או ספק הסלולרי.
2. תקינות הפרטים במערכות - בכל ביקור ביחידות בית החולים מומלץ לוודא ז כי הפרטים מעודכנים
3. חשוב לציין כי לאחר גיל 18 נדרש עדכון פרטים של המשתמש הבגיר 

אתר התיק הרפואי האישי מותאם לשימוש במחשב ובמכשיר סלולרי מובייל.
לאחרונה ביצענו מספר שינויים על מנת להקל ארת השימוש במכשירים הניידים
1. עם קבלת המסרון של הקוד ניתן יהיה באמצעות לחיצת אישור להכניסו באופן אוטומטי לשדה הזנת הקוד 0ללא צורך להקליד הספרות)
2. מסמכי האתר האישי יוצגו לאחר לחיצה על כפתור הצפייה ולא יורדו באופן אוטומטי למכשיר הנייד

להלן מדריכי שימוש
לצפייה במדריך שימוש במכשיר נייד אנדרואיד (סמסונג, שיומי וכד')  לחצו כאן >>>
לצפייה במדריך שימוש במכשיר נייד IOS (אייפון של Apple)  לחצו כאן >>>

  • את העדכון ניתן לבצע במרפאות ומרכזי בית החולים, וכן במרכז המידע והשירות הממוקם בקומת הקרקע במגדל אריסון (רחבת הפסנתר), בכל ימות השבוע בין השעות 07:00-23:00
  • בכדי לעדכן פרטים מרחוק יש ליצור קשר טלפון במספר- 036973904 בין הימים א'- ה' בין השעות 10:00 – 16:00 אחרי תהליך זיהוי ואימות עם בעל תז.
  • בכדי לעדכן פרטים של קטין הזיהוי יהיו מול ההורים/ אפוטרופוסים.

 

באזור האישי באתר MybeWell מוצגים:

  • סיכומים רפואיים: אשפוז במחלקות, ביקורים במיון וביקורים במרפאות המומחים. 
  • תוצאות בדיקות: תוצאות ופענוחי בדיקות דימות, גסטרו, לב, שמיעה
  • תוצאות בדיקות מעבדה: תוצאות בדיקות מעבדה שנערכו במעבדות בית החולים איכילוב, 
  • תורים עתידיים וזימונים משנה קודמת: תורים שנקבעו במרפאות ומכוני בית החולים איכילוב

מסמכים ובדיקות השייכים למחלקות הבאות אינם מוצגים בשלב זה:
מחלקות היולדות וטרום לידה בליס, המכון לפריון, פה ולסת, בריאות הנפש, מרכז התפתחות הילד.
כמו כן סיכומים סיעודים, דוח ניתוח, תוצאות בדיקות איידס, בדיקות במהלך אשפוז ומיון.

 

  • בדיקת MRI  - בתוך 10 ימי עבודה*
  • CT  - בתוך 7 ימי עבודה *
  • צילומי רנטגן - עד 7 ימי עבודה*
  • ממוגרפיה: עד 10 ימי עבודה, למעט ביופסיות. 
  • אולטרה סאונד: עד 7 ימי עבודה
  •  -Pet Ct  עד 14 ימי עבודה
  • EEG -עד 14 ימי עבודה*
  • בדיקות סקר במלרמ - מעבדה: ביום הבדיקה או למחרת
  • בדיקות סקר במלרמ שאינן מעבדה: בתוך 25 ימי עבודה, מיום הבדיקה. 
  • סיכומי ביקורים במרפאות: עד 4 שעות מסיום הביקור. 
  • מכתבי שחרור ממחלקות אשפוז: עד 4 שעות מרגע השחרור

* לא כולל יום הבדיקה, שישי שבת וחגי ישראל 

בדיקות הדמייה כגון אולטרה סאונד, סי טי וכד' יכללו מסמך פענוח ןכן אפשרות לצפייה בהדמיה עצמה.
במידה ורוצים לשתף את תיק ההדמיות עם גורם שלישי (במרבית המקרים מומחה רפואי) קיימת אפשרות לשיתוף תיק ההדמיות באופן מאובטח.
הגישה לשיתוף הדמיות בטאב תוצאות בדיקות  > לשונית דימות ובאמצעות כפתור לשיתוף ההדמיות.



מדריך הסבר מפורט לצפייה ושיתוף הדמייות>>>

בדיקות מאשר נעשות במהלך האשפוז לא מופיעות באתר. 
לאחר שחרור יופיע סיכום האשפוז הכולל את איסוף כלל תוצאות הבדיקות שנעשו במהלך האשפוז.

 איפה נמצאים הקבצים שהורדתי?

מכשיר נייד אפל IOS
למדריך הסבר מפורט למציאת הקבצים >>>
הערה חשובה- יש להיכנס דרך דפדפן ספארי - במרבית המקרים זאת הגדרת המכשיר. למדריך הסבר מפורט לכניסה דרך ספארי >>>

מכשיר אנדרואיד
יישומון "הקבצים שלי", ואז ללחוץ על "מסמכים" – ושם יופיע המסמך תחת הכותרת של סוג המסמך שהורדתם.

במחשב 
יש ללחוץ על 3 הנקודות למעלה במסך ואז על "הורדות" שם תראה את כל קבצי PDF שהורדת. (אפשר גם לסגור את החלוניות ולפתוח שוב).

מדריכי שימוש למקרים שונים:

כל מה שצריך לדעת על התיק הרפואי

הגישה לתיק הרפואי האישי באתר מאובטחת וובאמצעות תהליך הזדהות בו נדרש להזין ת.ז ומס' טלפון נייד.
חשוב לשים לב כי יש להקליד מס' תעודת זהות עם אפס מוביל אחד בלבד - גם במקרים של שני אפסים.
הכניסה לאתר אישי מתאפשרת בתקופה זו באמצעות קוד חד פעמי בלבד המתקבל במסרון,  ובמקרה של טלפון כשר הקוד ישלח בסיסמא כקולית
שימו לב: בעיה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכד') - מסרון עם קוד כניסה לא מגיע
יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש > לבחור שיחות חסומות או ספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov ולסמנה בחלונית כהודעה שאינה ספאם

לכניסה לתיק האישי >>>

בתיק הרפואי שלך מרוכז בצורה נוחה, זמינה וברורה כל המידע הרפואי שלך, מביקוריך באיכילוב.

  • סיכומים רפואיים: אשפוזים, ביקורים במיון וביקורים במרפאות המומחים. 
  • תוצאות ופענוח בדיקות: בדיקות דימות, גסטרו, לב, שמיעה ודיבור
  • תוצאות בדיקות מעבדה: שנערכו במעבדות המרכז הרפואי איכילוב. 
  • תורים עתידיים: תורים שנקבעו במרפאות ובמכוני המרכז הרפואי תל-אביב איכילוב. 

  • זימון תור מקוון: בוחרים את המרפאה והתור הדרושים לך, באמצעות המערכת הממוחשבת. 
  • בקשה לזימון תור: המערכת תבקש ממך למלא את הפרטים הרלוונטיים ונציג יחזור אליך במהירות האפשרית

  • בדיקת MRI - בתוך 10 ימי עבודה*
  • CT  - בתוך 7 ימי עבודה *
  • צילומי רנטגן - עד 7 ימי עבודה*
  • ממוגרפיה: עד 10 ימי עבודה, למעט ביופסיות. 
  • אולטרה סאונד: עד 7 ימי עבודה
  • EEG -  עד 14 ימי עבודה*
  • בדיקות סקר מעבדה: ביום הבדיקה או למחרת
  • בדיקות סקר שאינן מעבדה: בתוך 25 ימי עבודה, מיום הבדיקה. 
  • סיכומי ביקורים במרפאות: עד 4 שעות מסיום הביקור. 
  • מכתבי שחרור ממחלקות אשפוז: עד 4 שעות מרגע השחרור
*(לא כולל יום הבדיקה, שישי שבת וחגי ישראל) 

אנו עושים את מיטב יכולתנו על מנת להנגיש את כלל הבדיקות והמסמכים בתיק האישי. עדיין, ישנם מסמכים ובדיקות שכרגע לא עולים לאתר. המסמכים שייכים למחלקות: נוירוכירורגיה מבוגרים וילדים, עיניים, מחלקות יולדות וטרום לידה ב"ליס", המכון לפריון. 
כמו כן, תוצאות בדיקת איידס, בדיקות מעבדה שהתבצעו במהלך אשפוז או ביקור במיון לא יופיעו באתר תחת תיקיית בדיקות אלא רק כחלק מסיכום הביקור.

לאחר שחרור יופיע סיכום האשפוז, הסיכום כולל את איסוף כלל תוצאות הבדיקות שנעשו במהלך האשפוז. לא ניתן לצפות בתוצאות בדיקות מעבדה שבוצעו במהלך האשפוז באופן פרטני. 

הכניסה לתיק הרפואי הינה באמצעות קוד חד-פעמי (OTP) .
במידה והמכשיר מוגדר כטלפון כשר, הקוד ישלח בסיסמא קולית.
במקרים בהם למטופל אין טלפון נייד ניתן לקבל הודעה קולית למספר נייח.
כחלק מאבטחת פרטיותך, המערכת עשויה לבקש ממך לזהות תמונות. מדובר בהליך שכיח שמוודא שניסיון הכניסה מתבצע על ידך ולא באמצעות רובוט דיגיטלי. 
 

  •  בעיה נפוצה במשתמשי אנדרואיד (גלקסי, שיומי וכד') - מסרון עם קוד כניסה לא מגיע
    יש לבדוק במכשיר הנייד בהודעות> ללחוץ על עיגול תמונה למעלה מצד שמאל ליד החיפוש   > לבחור שיחות חסומות או ספאם > יש להיכנס להודעה מ-ichilov ולסמנה בחלונית כהודעה שאינה ספאם
  • ייתכן כי חספר הטלפון שלך לא מעודכן במערכות בית החולים. במצב כזה יש לפנות לשיחת צ'אט עם נציג.
  • ייתכן כי מספר הטלפון חסום לקבלת סמס מסיבה כלשהי
  • במקרה של טלפון כשר הקוד יתקבל בהודעה קולית

הצפייה במידע הרפואי של ילדיך מתחילה באמצעות כניסה עם  קוד חד-פעמי, בעת הזנת פרטי הילד/ה למערכת (ת.ז וכתאריך  לידה). הקוד יתקבל באמצעות מסרון לטלפון הנייד המוגדר במערכות המרכז הרפואי.
מסיבה הקשורה בחוק השמירה על סודיות רפואית לא ניתן לשנות מספר טלפון המשויך בטלפון אלא באמצעות הזדהות פרונטלית של ההורה. הקוד הסודי החד-פעמי תמיד ישויך למספר תעודת הזהות של בעל/ת התיק הרפואי.